Доставка
Плащане
Връщане на стоки

CoffeeHouse.BG предлага доставка до всяка точка на България. Моля разгледайте предоставената информация относно процеса на доставка и плащане.

Процес на поръчка и доставка

1. Поръчайте продуктите и заявете курер за доставка и адрес

2. Ние ще се свържем с Вас за потвърждение на поръчката по телефон

3. Изчакайте доставка на продуктите

4. Вземете Вашата поръчка от офис на куриер или я получете на посочения адрес

Потвърждаване на поръчката

След успешно направена поръчка на нашият сайт, оператор на CoffeeHouse.BG ще се свърже с Вас на посочения телефон за контакт за потвърждение на поръчката и уточняване на детайли по доставката. Информация запоръчката ще получите и на Вашият зададен email адрес. След като изпратим поръчката Ви по куриер, ще получите втори уведомителен email.

Крайна дължима сума

Всички цени, показани на сайта, са крайни и включват ДДС. Цената, която виждате изписана на сайта, трябва да заплатите на куриера при наложен платеж или директно на страницата за завършване на поръчката с карта.

Срок на доставка

Всички поръчки за територията на България, направени в работен ден до 14:00ч., се изпращат на същия ден по избраният от Вас куриер. Всички поръчки, направени след 14:00ч., се изпращат на следващия работен ден. 

Доставка с куриерска фирма Еконт или Спиди

Всички доставки на територията на България се извършват с куриерски фирми Спиди или Еконт. При завършване на поръчката на нашият уебсайт ще имате възможността да изберете куриер (Еконт или Спиди) и начин на доставка:

  • До офис
  • До адрес
  • До автомат (АПС)

Вземане на пратка от офис на Спиди или Еконт

Ако сте направили поръчка до офис на куриерска фирма Спиди, ще получите известяване от тях, че пратката е пристигнала при тях. Имате срок от 10 дни за да вземете пратката си от избраният от Вас куриерски офис, като след този период пратката ще ни бъде върната обратно.

Цена на доставка с Еконт и Спиди

Цената на доставка се формира на база тегло/размери на пратката и крайна дестинация, според тарифния план на куриера. Цената на доставка може да разберете на екрана за приключване на поръчката в полето „Цена на доставка“. Моля имайте в предвид, че може да има леки отклонения на реалната цена за доставка при получаване на стоката, от тази, която сте видяли в сайта ни. CoffeeHouse.BG не държи отговорност за такива разлики в цената, които са в допустим размер.

Начини на плащане при доставка с Еконт и Спиди

При избор на доставка на Вашата поръчка чрез куриер Еконт или Спиди, имате възможност да заплатите поръчката си по следния начин:

  • Наложен платеж (в офис или на адрес)
  • Плащане с карта на сайта ни

Доставка чрез автомат на BoxNow

Цената на доставка чрез автомат на BoxNow е както следва:

  • за поръчки до 80лв - 3лв
  • за поръчки над 80лв - БЕЗПЛАТНА
  • 24 до 48 часа за цялата страна (без значение от локациите на автоматите за изпращане и получаване)
Важни уточнения:
  • При много обемни продукти (кашони чаши или подобни), CoffeeHouse.BG има правото да откаже доставка чрез BoxNow, поради техническа невъзможност за доставка
  • Приемат се само плащания с карта на сайта ни или на платформата на BoxNow - през линк, който ще получите чрез SMS/Viber/Email
  • Максимално допустимото тегло на поръчката е 20кг.

За повече информация относно целия процес по изполване на услугата BoxNow прочетете тази страница (бутона по-долу):

Връщане на стоки

Ние приемаме рекламация за за закупените стоки от онлайн магазиан ни в 14 дневен срок. Моля прочетете надолу за повече информация.

Вие като потребител имате право да се откажете от поръчаните стоки в срок от 14 дни от получаване на стоката. Можете да се възползвате от опцията за рекламация по каквато и да е причина, ако сте променили своето решение за покупката. Стоките могат да бъдат върнати в случай, че те не са използвани освен за проба (функционалност на стоката, съвпадане на размер), не е увредена цялостта на опаковката им и е запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н. трябва да са на стоката), в който е получена и условията по чл.55 от ЗЗП.

Връщането и приемането на продукт може да бъде отказано от CoffeeHouse.BG в случай, че стоката не е в добър търговски вид. Това може да се изразява в: повреди по окомплектовката, следи от ползване, физически повреди и деформации на продукта, непълна окомплектовка на продукта или съпътстващата документация, доставена при поръчката.

Върнат от клиент продукт може да бъде компенсиран с възстановяване на сумата по предоставена от клиента банкова сметка в 30 дневен срок след приемане и одобрение на рекламацията на върнатия продукт от CoffeeHouse.BG. При изразено желание от страна на клиента, може да бъде извършена замяна с друг продукт/ продукти на същата или по-висока стойност, след като клиента доплати разликата в цената.

За да върнете продукт, трябва да го изпратите до или донесете в магазина ни на адрев:

ул. „Батак“ №5

гр. Добрич, ПК 9300

GSM. 0887 923 449

Закупените стоки за град Добрич можете да върнете по наш търговски представител. Закупените стоки за страната можете да върнете по курера, който сте посочили за доставка. Транспортните разходи по връщането на стоките са за сметка на клиента.

Често задавани въпроси

Трябва ли да се регистрирам в сайта за да направя своята поръчка?

За Ваше удобство пазаруването във сайта ни не е обвързано със задължителна регистрация. След като сте направили вашия избор може да натиснете бутона „Бърза поръчка”. Тогава просто ще въведете данните които се изискват. Те няма да се съхраняват при нас и при следваща поръчка ще трябва да извършите същата операция на ново.
При пазаруване с регистрация Потребителят получава преимуществото, че еднократно въвежда своите данни, това негово действие му гарантира съхранение на данните за доставка и тяхното автоматично попълване при следващо пазаруване.

При регистрация клиентът си избира уникално име (user name) и парола, чието съхранение е лична отговорност. Лична информация, предоставена за Вашата регистрация, ще бъде използвана в съответствие със законовите изисквания в страната и нейното предоставяне от Вас е напълно доброволно. CoffeeHouse.BG се задължава да не разкрива никаква лична информация на потребителите на трети лица. С предоставянето на вашия e-mail адрес при покупка от CoffeeHouse.BG, вие автоматично се абонирате да получавате актуални промоции на Вашата електронна поща.

Как да поръчам по телефона?

 

Телефон за поръчки в магазин CoffeeHouse.BG е 0887 923 449.

Поръчката по телефон е удобна алтернатива на онлайн поръчката. Тя става след като клиента продиктува каталожните номера на продуктите, които е избрал, или ги назове по имена, както и данните нужни за доставка. Оператора ще изчисли стойността на поръчката докато клиентът е още на линията. При този вид поръчка не е нужно в по-късен етап клиентът да получи обаждане за потвърждение на поръчката.

Какви документи ще получа с поръчката си?

С всяка поръчка получавате стокова разписка и касов бон*.

*Касов бон не се издава в случай, че поръчката е заплатена по банков път на база проформа фактура.

Ако сте отбелязали, че искате фактура към поръчката, и сте предоставили необходимите данни за нея, ние ще изпратим и съответната фактура заедно с поръчката Ви. Това можете да направите като отговорите на въпроса “Желаете ли фактира” по време на завършването на поръчката Ви.

Как да се откажа от създадената поръчка?

Ако сте решили да откажете направена поръчка, преди да сте я получили, не се колебайте да ни пишете по email или директно на телефон 0887 923 449.

Забравих си паролата или потребителското име, какво да направя?

Можете да възстановите своята парола по всяко време, използвайки опцията „Забравена парола” В полето „E-mail адрес“ въведете e-mail адресът, асоцииран с вашия потребителски профил в CoffeeHouse.BG. Ще получите e-mail съдържащ линк и инструкции за въвеждане на нова парола на акаунта ви. Ако не виждате e-mail в своята пощенска кутия, проверете спам папката и се уверете, че писмото не е влязло там.

Как могат да се решат потребителски спорове?

Орган за алтернативно решаване на потребителски спорове (орган за АРС) е всеки орган, независимо от неговото наименование, който е установен, осъществява постоянно дейност по алтернативно решаване на потребителски спорове и е включен в списъка по чл. 181п ЗЗП. Органите, признати за органи за АРС на територията на Република България, се одобряват със заповед на министъра на икономиката. АРС, в чийто обхват на дейност попадаме ние, е Комисията за защита на потребителите, гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, тел. 02/ 9330 517.

Oбщи условия по доставка

1.  CoffeeHouse.BG не носи отговорност за забава на доставката поради независещи от CoffeeHouse.BG обстоятелства, като например забавяне от страна на куриера, извършващ доставката. При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя и/или упълномощено от него лице. При констатиране на външни видими дефекти – евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера, в който описва констатираните дефекти и незабавно да уведоми CoffeeHouse.BG на тел.0887 923 449. При приемане на доставката от Потребителят без забележки, всички и всякакви последващи претенции за външни видими дефекти на получената стока се явяват неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай, че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на стоката и/или Потребителят не уведоми незабавно CoffeeHouse.BG на тел. 0887 923 449. Потребителят губи правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата.

2. При посочени неверен или грешен адрес, лице за контакти и/или телефонен номер при подаване на заявката, CoffeeHouse.BG не носи отговорност за неточно изпълнение на поръчката вследствие на подадената невярна информация от Потребителя.
При предаване на стоките, Потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка.

3.  В случай, че Потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, CoffeeHouse.BG се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Потребителят губи възможността поръчаните от него стоки да му бъдат доставени.

4. Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Потребителя и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, Потребителят има право да поиска доставената стока да бъде заменена със съответстваща на извършеното от него заявление за покупка на стоки в срок от 24 часа от уведомяването на CoffeeHouse.BG за такова искане на тел: +359 887 923 449 или на email: info@CoffeeHouse.BG

5. CoffeeHouse.BG си запазва правото да избира / променя подизпълнителя, извършващ доставката, без да е длъжен да информира предварително Потребителя, стига това да не рефлектира на начина и срока на доставка.
CoffeeHouse.BG извършва доставки чрез подизпълнител/и само на територията на Република България.